22 Haziran 2012 Cuma

Filler fareden neden korkar?

Soru:Yunus
Filler fareden neden korkar?

El-Cevap:Yunus kardeşim. Her soru bir cevap taşır sloganımızdan yola çıkarak senin buna gerçekten inandığını düşünüyorum ve el-cevap diyorum.

Üniversitede iken dersin birinde zemin katta çantamın arkasına minik bir fare girdi. Prof. dersi anlatırken aklıma bu farenin çantayı yeme ihtimali geldi dayanamadım. Bir fareyle yüz yüze geldiğinizde ondan ne kadar büyük olursanız olun üzerine basamıyorsunuz içiniz tiriyor. Uzatmadan -özetle -fareye basıp ezmeyi hesaplarken çantayı kaldırıp, kıyamadan farenin kaçmasını ve dersin kaynamasını ,profun sinirlenip ,fare ye değil bana kızmasını sağladım. Şimdi ben o fareye basamadıysam bu korkaklık mıdır ?Filde bu yüzden haksız mıdır? HAYIR diyorum ki soruya soruyla cevap vermeyeyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder